Veelgestelde vragen
Assortiment & prijzen
Bij elk product op de productpagina staat de productinformatie en allergeneninformatie. Heb je specifieke vragen of twijfel je? Neem dan even contact met ons op.
Op elk product staat een houdbaarheidsdatum vermeld, dit is de datum tot waarop de fabrikant de kwaliteit van de chocolade garandeert.
Alle prijzen die op de website staan vermeld zijn inclusief BTW.
Levering & Bezorging
Als het pakket is gescand door Post NL dan ontvang je per mail de track & trace link
Ja, dit kan. Je kunt aangeven in de winkelwagen of je het pakket wilt laten bezorgen of het wilt afhalen bij een Post NL punt.
Ja, vanwege de kosten die we moeten betalen aan het versturen van een pakket, berekenen we €5,95 op bestellingen t/m €50,-. Vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten.
Nee, we hebben er voor gekozen om alles per pakket post te versturen. Als een reep chocolade door de brievenbus valt is het risico op breuk erg groot.
Indien je niet thuis bent, dan zal de bezorger je pakket aanbieden bij de buren. Als het pakket na twee keer aanbieden niet is afgeleverd, dan wordt het pakket naar een afhaallocatie gebracht waar het 2 weken beschikbaar is.
Bestellen & Betalen
Alle producten worden verpakt in stevige kartonnen dozen. Indien noodzakelijk dan zullen we de producten veilig verpakken zodat het in goede staat bij jou aan komt!
Nee, de factuur ontvang je per mail. In het pakket tref je de pakbon.
Na een bestelling en betaling ontvang je op het opgegeven e-mail adres een factuur.
Je kunt betalen via:
iDEAL, veilig en gemakkelijk online betalen in je eigen internet betaalomgeving
Visa, Maestro of Mastercard (credit card)
PayPal, veilig en gemakkelijk online betalen via je eigen PayPal account
Mister Cash/ Bancontact, betaal makkelijk met een Belgische betaalpas
Riverty & Billink , ontvang nu en betaal pas over 14 dagen! Je ontvangt achteraf per e-mail een digitale acceptgiro
De betaling lopen via Buckaroo.
Ja, in de winkelwagen heb je de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Dit drukken wij op een formaat visite kaartje en voegen we toe aan het pakket.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Selecteer de door jouw gewenste producten in de winkelwagen, door op ‘doorgaan naar de kassa’ te klikken kun je de bestelling plaatsen. We vragen je eerst om je gegevens in te vullen waarna je via de door jou gewenste betaalmethode de betaling afrondt. Daarmee is je bestelling geplaatst.
Zakelijk & Contact
Dit kan, neem even contact met ons op en we zullen je een passend voorstel doen.
Onze reviews worden geworven door Kiyoh. Kiyoh stuurt klanten na aankoop een mail met de vraag of er een beoordeling achter wil worden gelaten. Er is dus geen mogelijkheid om neppe reviews achter te laten. Voor meer informatie, kijk op: Kiyoh
Je kunt ons bereiken per e-mail op [email protected], per (Facebook) chat of per telefoon op 06-15341035.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).