Veelgestelde vragen

Assortiment & prijzen

Waar vind ik product- en allergenen informatie?

Bij elk product op de productpagina staat de productinformatie en allergeneninformatie. Heb je specifieke vragen of twijfel je? Neem dan even contact met ons op.

Hoe lang is het product houdbaar?

Op elk product staat een houdbaarheidsdatum vermeld, dit is de datum tot waarop de fabrikant de kwaliteit van de chocolade garandeert.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die op de website staan vermeld zijn inclusief BTW.


Levering & Bezorging

Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Als het pakket is gescand door Post NL dan ontvang je een track & trace code.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

Ja, dat kan. Bijvoorbeeld bij iemand aan wie je een cadeau geeft. Je kunt dit aangeven bij het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een Post NL punt?

Ja, dit kan. Je kunt aangeven in de winkelwagen of je het pakket wilt laten bezorgen of het wilt afhalen bij een Post NL punt.

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, vanwege de kosten die we moeten betalen aan het versturen van een pakket, berekenen we €4,95 op bestellingen t/m €30,-. Vanaf €30,- betaal je geen verzendkosten.

Worden er ook brievenbuspakketjes verstuurd?

Nee, we hebben er voor gekozen om alles per pakket post te versturen. Als een reep chocolade door de brievenbus valt is het risico op breuk erg groot.

Wat doet de bezorger als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent, dan zal de bezorger je pakket aanbieden bij de buren. Als het pakket na twee keer aanbieden niet is afgeleverd, dan wordt het pakket naar een afhaallocatie gebracht waar het 2 weken beschikbaar is.


Bestellen & Betalen

Hoe zijn de producten verpakt?

Alle producten worden verpakt in stevige kartonnen dozen. Indien noodzakelijk dan zullen we de producten veilig verpakken zodat het in goede staat bij jou aan komt!

Ik laat een pakket als cadeau versturen, zit de factuur in het pakket?

Nee, de factuur ontvang je per mail. In het pakket tref je de pakbon.

Wanneer ontvang ik een factuur?

Na een bestelling en betaling ontvang je op het opgegeven e-mail adres een factuur.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via:
iDEAL, veilig en gemakkelijk online betalen in je eigen internet betaalomgeving
Visa of Mastercard (credit card)
PayPal, veilig en gemakkelijk online betalen via je eigen PayPal account
Afterpay +€0,95, ontvang nu en betaal pas over 14 dagen! Je ontvangt achteraf per e-mail een digitale acceptgiro

De betaling lopen via Buckaroo.

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan een bestelling?

Ja, in de winkelwagen heb je de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Dit drukken wij op een formaat visite kaartje en voegen we toe aan het pakket.

Heb ik garantie op de aangeschafte artikelen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe verloopt het bestelproces?

Selecteer de door jouw gewenste producten in de winkelwagen, door op ‘doorgaan naar de kassa’ te klikken kun je de bestelling plaatsen. We vragen je eerst om je gegevens in te vullen waarna je via de door jou gewenste betaalmethode de betaling afrondt. Daarmee is je bestelling geplaatst.


Zakelijk & Contact

Ik wil zakelijk inkopen bij Sweet Supply, kan dit?

Dit kan, neem even contact met ons op en we zullen je een passend voorstel doen.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons bereiken per e-mail op info@sweetsupply.nl, per (Facebook) chat of per telefoon op 06-15341035.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via info@sweetsupply.nl . U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).